إحصائيات IPSOS تصنف كاريتاس لبنان من أكثر العلامات التجارية الداعمة للمجتمع اللبناني Wednesday 29 April 2020

في 29 نيسان 2020، صنفت إحصائيات IPSOS MENA كاريتاس لبنان من أكثر الداعمين للمجتمع اللبناني خلال أزمة وباء كورونا. تضمن البحث تقييم العلامات التجارية في قطاعات مختلفة التي تمكّنت بشكل عام من مساعدة الأشخاص في تلبية احتياجاتهم الأكثر إلحاحًا والأساسية دون انقطاع أثناء ظروف الحياة الصعبة.

IPSOS Statistics Categorizes Caritas Lebanon as One of the Most Supportive Brands

On April April 29th 2020, IPSOS MENA statistics' Categorized Caritas Lebanon among the most supportive brands during COVID-19. The research included the assessment of brands working in different sectors but have commonly been able to assist people with their most urgent and basic needs without disruption during uncertain life conditions.